Sivut

keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Lainakoirat 1/3: Mioyi`s Efesos "Reino" <3

Nonii.. eli aloitetaan lainakoirien esittely vaikka Reinosta :).
Reino, oikealta nimeltään Mioyi`s Efesos, on tosiaan rodultaan havannankoira. Reino asuu Nipsun (myöskin mun yx lainakoira..) kanssa äitini serkun luona. Repe on aivan ihanan luontoinen, 5vuotias (synt: 4.7.2008) herrasmies <3. Kun me saavutaan Nipen ja Repen luo, on Reino heti ensimmäisenä ovella hyppimässä mua päin ja nuolemassa naaman :D <3. Reino ei ole heti jokaisen koira, vaan sen huomio täytyy ansaita.. se ei tosin ole vaikeaa noin pallohullun koiran kanssa :D. Repe on todella miellyttämisen haluinen, aina innolla treenaamassa, energinen, sosiaalinen ja Repessä "on sitä jotain" <3. Mä en esim.sais istua edes syömään, kun Repe häärii kokoajan ympärillä :D. Siihen ei voi olla tykästymättä. Ja jos joku sanoo, että : "meidänkin musti on kyllä tosi pallohullu", niin se ei varmasti ole yhtä pallohullu, kuin Reino :D. Repen pallohulluus on sitä luokkaa, että se noutais palloa varmaan 3h, nukkuu se suussa ja jos pallo sattuu hukkumaan, herra saa hirveän "drama gween"-hepulin :D. Repe ei vois elää ilman palloaan..

 Repen kanssa treenaan pääsääntöisesti tokoa ja kahdessa mätsärissäkin on käyty (molemmissa tuloksksena pun-) :). Myös koira tanssin aloittaminen olis haaveissa, sillä Reino tykkää todella paljon tehdä myös temppuja. Sille on ihan sama mitä treenataan, kunhan treenataan :D. Reino on tosi helposti motivoitavissa pallon avulla ja sen kanssa on ollut siitä helppo treenata, että se osas jo paljon eri toko liikkeitä- ja temppuja nykyisille omistajillensa muuttaessaan, kun sitä oli edellisessä kodissa opetettu. Niistä opituista jutuista mä olen sitten vaan muokannut ns."mulle sopivammat", opettanut pari uutta juttua ja vahvistanut niitä :). Voin luottaa herraan 99% (aina on koiran kanssa olemassa se 1%..;) ). Repen kanssa olen treenannut vasta n.10kk, joten saa nähdä, mitä me vielä keksitään ;).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat