Sivut

tiistai 13. toukokuuta 2014

Kissat äänessä.

SADE:
Härnäyksen täyteistä iltaa kaikille! :) Ja kyllä..edellä mainittu asia on nykyisin lempparini. Eikö olekin mahtavaa herättää omistajat aina 10min.ennen herätys kellon soittoa, mennä seisomaan tulostimen päälle ja saada se joko sammutettua-tai laitettua kokonaan pois päältä..niin tai raapia hiekkalaatikossa juuri nukkumaanmeno aikaan 20min? ;) Muuten mulle kuuluukin sitten sitä normaalia..nyt menee vähän paremmin, kun maanvaivat alias juoksut saatiin loppumaan taas vähäksi aikaa :). Omistajat on käyttäneet mua pihalla muutaman kerran ja parvekkeella oon joka päivä väh.tunnin. Nyt mä makailen tässä tietokone pöydällä ja sanelen, mitä Suvexin pitää kirjoittaa..se kun ei nykyään päästä mua itse edes päivittelemään tätä blogia! :O En mä oo muuta kun saanu kerran tietokoneesta valotuksen pois päältä, muutaman kerran saanu koko koneen pois päältä..kyselisin muilta kissoilta: onx teidän omistajat noin tiukkapipoja? Kaikki hauska on kiellettyä..:(. Niin ja muuten tiesittekö, että toi mun  nuorin "iso veikka" pitää kummallisia ääniä..nytkin se on tullu tänne MUN huoneeseen kiehnäämään matolla ja kuulostaa siltä, kuin se kurnuttais :o. Siis kyllä..miettikää, noi isommat tyypit ravaa jatkuvasti häiritsemässä mua täällä MUN alueella (=Suvexin huone)! Mutta ei mulla muuta..yritän taas päästä kirjoittelemaan tänne joku päivä :). Kaikki kuitenkin riippuu tosta mun ärsyttävästä, ei kun siis ihanasta, omistajasta.
-Enx ookki nätti? ;)

Mä ja mun lemppari lelu :).
Juki:
Heipsan kaikille! :)
Toi mun omistaja käski tulla postaamaan teille, joten tässä sitä ollaan :). Tosiaan..jos blogissa on ollu hiljasuuta mun osalta (ei mitään tietoa, mitä mamma ja noi toiset on tänne päivitelly..), ei kannata ihmetellä. Mulla on nimittäin nykyään paljon kivaa (kröhöm..) tekemistä ulkona. Kesä nimittäin saapuu! 8) Tai ainakin toivon niin..tän kevään saldo on pari hiirtä, pari naarmua ja taitaa noita oraviakin "muutama" olla saalistettuna. Narttuja en oo laskenu. Tästä onkin tullu mun lempi biisi :):
Mutta niin..ei mun elämässä oikein mitään muuta oo tapahtunu. Parin päivän reissuja teen sillontällöin, sisällä käyn oikeastaan vain nukkumassa osan yöstä ja popsimassa vähän ruokaa. Nyt vois taas lähtee, tuolla näkyy mun tyttis. Mooi! :)

Ilme..:D
-Nyt pitää poseerata, mammalla on kamera kädessä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat