Sivut

tiistai 26. maaliskuuta 2013

Sisun postaus.

-Nam, nam.. lelu (synttäri lahjaksi saatu) on hyvää!!
Hei :)!!
Wou, onpas kiva olla taas kirjoittelemassa :). 

Si+su= ranskanbulldoggi kingi, Sisu ;D.
Minulle kuuluu hyvää, sitä normaalia. Olen hyvin energinen pakkaus ja virtaa riittää vaikka muille jakaa. Tykkään leikkiä leluilla, "kiusata" Pomoa ja yrittää olla Pomon kingi (hetkittäin onnistuu, hetkittäin ei). 

Noi mun omistajat on kattonut mulle paljon näyttelyitä kesäks ja lisää vaan tulee, etenkin mätsäreitä, nyt kun Suvex niistä innostu.. ;). Toko treeneissäkin käydään jne.

 Suvexin mukaan olen nykyään vähemmän sylissä, kun pienempänä :O, ehkä toi ikä tekee tehtävänsä ;). Kato, kun mä nuuskin enemmän (narttujen) hajuja lenkillä kun normaalisti, ja olen muutenkin kuulemma aikuisempi, kun esim joulukuussa. Mutta ei hätää, olen silti vielä nuori!! 

Mitäs muuta voisi kertoa? Ei oikein ole muuta kerrottavaa. Plaahh.. tää on ihan tyhmää. kun ei ole mitään mistä kertoa vielä!! 

Poseerausta..
Koira maisin terkuin: Sisu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat