Sivut

tiistai 26. maaliskuuta 2013

Jukin postaus.. mauu!!

Kurrr..
Mauaaaahhtavan rentoa päivää :)!! ja anteeksi, että tulenkin kirjoittamaan vasta tänään.
Tässä kuvassa tarkkailen tota mun systeriä ;).
Mulle sanottiin, että mun pitäis kertoa kuulumisia täällä, joten antaa tulla:- Eli siis mulla menee ihan normaaliin tapaan. Käyn pihalla, nukun, syön, leikin vähän ton mun pikku systerin kanssa, leikin yksikseni mun lempi lelulla ja tottakai mun pitää välillä mennä syömään mun  systerin eväitä ;), tosin siinä käy melkein aina niin, että toi mun omistaja tulee ja kieltää mua :(. Sateella on paljon paremmat ruuat mun mulla, eppaa!! Mä en nyt tee niin, kuin Pomo teki, eli en laita kappale jakoa tähän, sillä olen kissa ja en "jaksa" ja ei huvita ;). Jotain toi mun omistaja myös keksi, että mut pitäis rokottaa samalla, kun Sade (rokotukset on kuulemma menossa vanhaks..),mähän oon ihan terve kun pukki!! Noh,ei mulla nyt muuta, joten moi moi!!
Plaahh.. Suvex pakotti mut laittaa tän kuvan tänne. Tässä kuvassa siis minä ja lempi leluni.
By: Jukka the cat king.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat