Sivut

maanantai 11. maaliskuuta 2013

Sade esittelee itsensä!!

Heippa hei kaikki!! Olen siis Sade, ja olen rodultani Britti kissa. Nyt, kun olen ollut yhden yön täällä perheessäni, niin mammani (Suvex..) antoi minun kokeilla ekaa kertaa kirjoittaa tänne blogiin, ja nyt täältä raapima puun "tasanteelta" teille bloggaan, eikä tämä kyllä kovin vaikealta vaikuta :). 


Jotkut saattavat luulla, että olen lelli kissa ja niin söpö jne.. , mutta totuus on toista: - olen ärhäkkä mimmi, osaan laittaa vastaan, tykkään seikkailla ja juoksennella ympäri Suvexin huonetta. Tänne uuteen perheeseeni (johon kuuluu siis oma omistajani/mammani: Suvex, Suvexin vanhemmat, Juki- "veli" (Juki ei oikeasti ole Sateen veli!!) ja nuo kaksi "hirmua" ja häseltävää koiraa, elikkä siis Sisu ja Pomo) olen tottunut hyvin, ja pääasiassa majailen Suvexin huoneessa Suvexin ja välillä Jukin kanssa. Syy, miksi en saa olla koirien kanssa kolmestaan on joku ihme paino- ero. Mitä ikinä se paino-ero tarkottaakaan, niin kuulostaa ihan fiksulta, sillä kun näin tänään ekaa kertaa koirat,niin sähisin, koska Pomo ja Sisu olivat liian innokkaita. Juki sen sijaan on kiva, tosin hän on kissa, joten hän ymmärtää minua ;). 



 Minulla on myös taito: - osaan nousta takajaloilleni ja hurmata siten kaikki ;). Tykkään myös kiipeillä noiden kaksi jalkaisten ostamalla kiipeily puulla, ja olenkin kiivennyt toisiksi ylimmälle"tasanteelle". Tykkään myös hyppiä tuolin jalkojen yli, ja jotain tuo minun mamma (Suvex siis..!!) sanoi, että minä saisin kesällä kokeilla sellaista lajia/ harrastusta, kuin kissojen agility :O. En tiedä mitä se on, mutta kuulostaa ainakin kivalta!! 

 Omistajan/ mammani mielestä olen kuulemma aika raju likka ja kuulemma olisin hurmaavampi, jos en olisi niin vilpertti (raavin, saalistan ja olen hyvin kissamainen) ja välillä rasittava, kun juoksen häntä karkuuun, khihihi ;). Mutta minkä minä sille voin, että haluan tehdä asioita, ja haluan toimintaa elämääni!! Tätä haavettani valitettavasti hidastaa se, etten saa käydä yksin pihalla, ja saan olla pihalla vain valjaissa, ja tämäkin tapaahtuu kuulemma ekaa kertaa vasta sään salliessa. Minusta se sää taitaa olla aika kurja, kun ei päästä pikku kissoja ulos!! Suvex ei valitettavasti tiennyt missä sää asuu, joten en voi mennä juttelemaan sille säälle, että sallisi minun mennä ulos :(. Sattuisiko joku teistä tietämään missä tämä kyseinen henkilö asuu??

Näistä kuvista siis huomaatte, etten oikeasti ole mikään lelli kissa, vaan kunnon mimmi, joka laittaa vastaan!! Eipä minulla nyt muuta, muistakaa kommentoida ja liittyä lukijaksi, sanoo Suvex. Minulla on nyt tätä virtaa sen verran paljon, että taidan lähteä leikkimään, heippa <3!!

Kissamaisen terveisin: Sade.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat