Sivut

keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Sateen my day :).

Moikka vaan kaikille ja mauuuaahhhtavat terveiset täältä eläin farmista :). Mä en tee niin, kuin noi mun veikat, koska haluan olla erinlainen, joten teen tällaisen my day-postauksen. Eli siis, aloitetaan:

-ensin riehuin aamulla Sisun, Jukin ja vähän Pomon kanssa. Sitten söin. Menin taas leikkimään muiden kanssa ja sitten minut kannettiin Suvexin huoneeseen, koska Suvex lähti kouluun ja hänen äitinsä oli jo töissä. Siellä Suvexin huoneessa sitten nukuin jne. , kunnes Suvex tuli koulusta ja vei minut sitten taas veikkojeni luo. Äsken käytiin Suvexin kanssa pihalla sillä aikaa, kun Suvexin äiti oli käyttämässä koiria lenkillä :). Suvex sanoi, että mulla meni muuten hyvin, mutta lopussa mua vähän paleli. Tässä kuvia siitä pihalla olosta..
Ekaa kertaa ulkona!!

-Matkustan ympäri maailmaa..

.. ja nähtiin me iso veikkakin (Juki) siellä!! Olisitte nähneet Jukin ilmeen, kun se näki mut, se katto sillei, et ei hitto nyt toi pääsee tännekki (XD).
Niin.. nyt minä menen nukkumaan, sillä olen väsynyt, joten heippa!! 
By: Sade.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat