Sivut

sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Palmu sunnuntai ja Pomon postaus!!

Koska Pomo on jäänyt nyt vähän "syrjään" täällä blogissa, eli siis en ole hirveästi kertonut hänen kuulimisiaan, niin tasa-arvon säilyttämiseksi Pomo saa tehdä tämän postauksen loppuun :)..
Minä.


Helloh :)!!
Tässä kuvassa odottelen perjantaina, että mamma tulisi kotiin.
Oli kiva tulla postaamaan pitkästä aikaa. Jooh.. toi mun pikku systeri (Sade) halus välttämättä sen vaalean sinisen värin, mitä mä olen käyttänyt täällä yleensä, niin mä kirjoitan sitten tällaisella tummemman sinisellä. Ja mitäs mulle kuuluu?? Ihan hyvää. Ainut vaan, että mun ja mun mammojen (Suvex ja sen äiti) välinen yhteinen aika on vähentynyt, kun noita mun "pikku sisaruksia" on ruvennut kertymään jonkin verran. Mutta ei hätää, kyllä noi kaks jalkaset onneks tajuu sen :)!! Niin ja nehän "buukkas" mulle mätsärin vähän sen takia, että saisin olla vain niiden kanssa ;). Nyt on sitten Suvexin kanssa vain harjoiteltava. Mähän siis osaan sen, mutta lähinnä toi Suvex haluaa harjoitella mun esittämistä, sekun kuitenkin vie mut vasta toista kertaa kehässä. Kuten olette jo varmaan kuulleetkin, olen edelleenkin kuin pikku pentu Suvexin mukaan:- nivel rikko jaloissa ei haittaa yhtään VIELÄ minua. Tänäänkin riehuin Sisun kanssa jonkin verran :).

Ja jos te luulette, että vain minä saan kirjoittaa meistä eläimistä oman postauksen, niin ei:- Minä saan tänään, Juki huomenna, Sisu tiistaina ja Sade keskiviikkona (juu.. ikä järjestyksessä). Näin jokainen meistä eläimistä saa kertoa omat kuulumiset ja mietteet tänne.Itse olen tällä hetkellä väsynyt, sillä meiltä lähti (Suvexin äidin kavereita..) vieraita vähän aikaa sitten. Vaikka olen väsynyt, niin olen silti kyllä iloinen.

Niin, ja tänään on kuulemma TAAS se ihme palmu sunnuntai jolloin jotkut tyypit käyvät koputtamassa ovelle ja sanovat:- virvon, varvon tuoreeks terveeks, tulevaks vuodeks. Vitsa sulle, palkka mulle. Meillä ei ole käynyt kuin yhdet virpomassa, sillä asutaan niin maalla ja meillä ei ole oikein tuttuja, jotka virpoisivat. Joo.. ei Suvexkaan käynyt tänään virpomassa. Mä olisin hyvä siinä, etenkin, kun ne palkat tulis syötyä heti kun päästään autoon ;). Mä en ymmärrä miks mä en saa koskaan lähteä kerjäämään namuja, ei siis kun virpomaan (;D)!?! Kuitenkin: - HYVÄÄ PALMU SUNNUNTAITA KAIKILLE!!

Ei mulla kuitenkaan muuta, joten moi ja kuulemiin!!
-Jippii, tuleehan se mamma <3!!
Lämpimin terveisin: Pomo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat