Sivut

lauantai 30. maaliskuuta 2013

Lomailua :).

Torstaina alkoi pääsiäis loma..jee!! Meninkin sitten heti torstai iltana Vivix-kaverilleni yö kylään. Kaikkea tuli tehtyä ja kivaa oli :). Perjantai-aamu päivästä äiti tuli sitten hakemaan minua Sisun kanssa ja kävimme Reksin, Vivixin ja heidän muun perheensä kanssa lenkillä!! Ei ollut taas riemulla rajaa kun nämä kaksi "äly päätä" pääsivät taas remuamaan :D. Vauhtia EI TODELLAKAAN puuttunut!!..
Vauhtia..

.. ja vielä kerran vauhtia :D. Tällaista se oli melkein koko ajan..

.. mutta osasi ne vähän taistellakin välillä  :).

Reksin hyökkäys :D.

Parson (Reksi) edellä, Ranskanbulldoggi (Sisu) takana.

-Hei kamu, mä oon varma että mä kuulin jotain!!, sanoo Reksi.

-Mäkin!!, tuumaa Sisu,
Lenkin lopputuloksena väsyneet koirat ja hyvä laatuisia kuvia.. mikä sen onnistuneempi lenkki?!?
Tämän jälkeen menin Sisun kanssa mummon luo yö kylään. Hyvin meni, joskin herra päätti ettei syö kunnolla. Eilen illalla huomasin kun olimme käyneet mummon ja Sisun kanssa lenkillä, että kengistäni irtoaa pohja :O!! Noh, ne olivat muutenkin likaiset kengät, joten ei sen väliä ;D.Tänään aamulla lähdimme sitten mummon kanssa ostamaan minulle uudet kengät. Ihan hienot kengät sieltä löytyikin :).Vähän aikaa sitten tulin mummolasta ja otin Sateesta kuvia. Laatu on mitä on..
Laatu :(.

- jos mä vähän vaan puren tästä..
Tämmöinen loma on tähän asti ollut.. vielä vähän aikaa lomaa, tiistaina kouluun. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat