Sivut

tiistai 9. helmikuuta 2016

"It`s time to go and spread the word".

Nyt on paljon tiedotettavaa, koittakaa kestää :D. Ensinnäkin...mulla on tälläviikolla tet. Tälläkertaa olen tetissä yhdessä kennelissä, jossa on tällähetkellä kaksi sakemanni pentuetta. Joudutte siis katsomaan ällöttäviä pentujen kuvia. Mun lemppari on ehdottomasti kollaasissa yläällä oikealla ja viimeisessä kuvassa oleva narttu. Ryhmäkuvassa se on vasemmalla puolella ja pitää mustan nartun päällä päätään. Ihana oman tiensä kulkija <3. Se on pienin, mutta varmasti kaikista itsepäisin! :D

Toinen mun lemppari on kollaasissa selfiessä näkyvä musta-ruskea uros. Siis awww <3. Sen pää on niin magee!! Ja luonne sellainen, että varmasti tulevaisuudessa hyvä treenikoira! Olen ihan rakastunut näihin pentuihin <3. Nämä pennut ova siis 3vko vanhoja. Toiset pennut syntyivät vasta viimeviikolla, joten niistä mulla ei ole kuvia. Olen todella iloinen, että olen kahtena vuotena päässyt kenneliin tettiin. Katsotaan, mitä sitten ensivuonna :D.
Toiseksi: järkkäämme ystävänpäiväarvonnan!! :) Aikaa on osallistua lauantaihin asti ja arvomme voittajan sunnuntaina. Voittaja saa pienen paketin, jonka olen melkein kokonaan päättänyt. Osallistut arvontaan kommentoimalla tähän tekstiin ja jakamalla tämän blogissasi :).
Mutta vihdoinkin blogin päätähteihin :D. Eilen käytiin siis koiratanssi treeneissä. Kokeiltiin Siirin kanssa uutta koreografiaa. Enempää en kerro, mutta päädyttiin siihen, että tuohon musiikkiin sopii parhaiten htm, Siirin askeleet käy siihen tosi hyvin :). Siiri oli ehkä vähän turhankin innoissaan. Lopuksi treenattiin paria eri seuruuta. Vitsi miten nopeesti Siiri oppii!! Kokeiltiin kerran ja se osasi jo! <3 Nyt treenataan ahkerasti eri postioita ja sivuaskelia.

Mietin aluksi, etten treenaa Sisua ollenkaan, kun se sikaili niin paljon kisoissa -_-. Otin sen kuitenkin lopuksi. Kaikki ihmiset tuli meidän ympärille istumaan tuoleihin, nauroivat ja taputtivat. Ekalla kierroksella Sisu katsoi niitä kaksi kertaa. Huomautin sitä normaalia tiukemmin, mutta se auttoi. Sitten pidettiin pieni tauko ja toisella kierroksella se ei katsonut kuin kerran! :) Ja sillä kerralla äitikin oli häiriönä! Todella hyvät treenit oli siis molemmille. Näitä lisää! (y)

2 kommenttia:

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat