Sivut

tiistai 17. kesäkuuta 2014

Treenejä :).

Maanantai:
Maanantaina kävin vielä Sisun väsyttämisen (..siitä lisää edellisessä postauksessa..) jälkeen Reinon kanssa koiratanssi treeneissä :). Repe oli ihan super! Kerrattiin nopeasti viime kerralla opitut liikkeet ja ruvettiin tekemään omia juttujamme, eli yhdisteltiin liikkeitä. Repe oli ihan "liekeissä" ja sekos lelusta täysin :). Lopussa vielä kokeiltiin musiikin kanssa yhdistellä liikkeitä omaantahtiin. Meni tosi hienosti Repeltä ottaen huomioon, että sillähetkellä treenejä oli jo takana about. 50min., on toi tunti kyllä pitkä aika koiralle treenata. No.. onneks Repe jakso kuitenkin ihan hyvin ja huippu fiilis jäi treeneistä! :) En saanut kuvaajaa mukaan (yllätysyllätys..), joten kuvatkin on sen mukaset.
Odotellaan treenien alkua (?).
Tässä treenattiin jalan kiertämistä tms.
 Tänään:
Tänään oltiin Sisun kanssa toko treeneissä 2vko tauon jälkeen. Nooohh..just meidän vieressä seiso 2naista, joten tää Sisuhan kiinnitti niihin melkein kokoajan huomionsa (..toisaalta hyvää treeniä Sisulle). Alussa kaikki liikkeet meni hyvin, mutta lopussa rupes jo herraa väsyttämään, niin esim. seuraamisessa mä menin varmaan about puol metrii koiraa edellä :D. Ehkä siis pitäis ruveta aktivoitumaan taas treenien suhteen, terv.2vko nyt melkein kokonaan vaan lomaillu ;). Mutta positiivisin asia treeneissä oli se, että herra pysy mun vierellä luoksepäästävyydessä, eikä hypännyt ohjaajaa vastaan! :)
Hieno maahanmeno ;)

Suvex:- seuraa
Sisu:- toi käski mun pysyä tässä. 
Eix mulla oliski hyvä koira suojeluun? ;)

Arto:-..ja jättäkää koirat.

Sisu:- no kyllähän mä tässä pysyn, mix mä tästä mihinkään lähtisin?

Niin mitenkäs se miellyttämisenhalu?

Lelli koira? ;)
Katsekontakti treeniä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat