Sivut

maanantai 24. kesäkuuta 2013

Sarkun, the prinsessan kuulumiset.

Kurr..mau kaikille!! Pitkästä aikaa olen täällä kirjoittelemassa. Joo.. mulla on ollut muuta tekemistä viime kuukauden aikana, kun kirjoitella teille, kuten mm. kun olen päässyt pihalle olen tappanut hyttysiä, olen nukkunut, leikkinyt ja pitänyt huolen, että toi mun omistaja (Suvex)  saa nauttia ja ärsyyntyä musta. Eka siitä nauttimisesta.. eli mä oon ihastuttanut sen aivan täysin, kun oon kuulemma niin söpö ja se sanoo mua välillä jopa prinsessaksi ;). Siis se sanoo sen prinsessa siksi, koska oon luonteeltani kuin diiva (kyllääh, vieläkn ;P) ja kattokaa, kuinka hyvin osaan poseerata..


Ja sitten se ärsyyntyminen. Juu :D. Musta on tullut riippuvainen ulko ilmaan. Suvexin on pakko ulkoilutta mua joka päivä, tai rupean naukumaan ulko oven edessä niin kauan, että se hermostuu. Nytkin makaan parvekkeella ja kattelen ympärilleni. Mutta en mä ihan helpolla ole päässyt.Suvex opetti mulle nimittäin kiinni-sanan, tässä teille video siitä mitä se tarkoittaa..

2 kommenttia:

  1. Kiitos ano, sain päivän naurut :D. Katoppa toi video uudestaan, niin näät mitä tarkotan tolla kiinni-sanalla :D. Eli Sarkun pitää ottaa se lelu kinni!

    VastaaPoista
  2. Öö..enhän mä sitä kissaa pakota, ihan ite se tosta lelusta ottaa kiinni :D. Ja lol, et uskalla kommentoida omalla nimelläs, vaan kokoajan anona. Miten yhestä videosta voi olla sulle niin paljon haittaa? Voisitko jättää mut rauhaan jos sulla ei oo muuta kun negatiivista palautetta, kiitos! En kommentoi tähän enää yhtään mitään, joten jos haluat turhaan tuhlata aikaasi kommentoimiseen, niin ole hyvä :D.

    VastaaPoista

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat