Sivut

torstai 13. kesäkuuta 2013

Bloggaus into lähtemässä,tiistain tokossa ja kuvia Reinosta ja Nipestä.

Bloggaus into:
 En haluaisi millään täyskennellä teille, mutta nätisti sanottuna mun bloggaus into on lähtemässä, kun te ette kommentoi ollenkaan. Siksi siis tämä postaus on myöhässä. 

Tiistain toko treeneissä:
Tajusin, että meidän Sihmuhan osaa!!

Kontakti harjoitukset: - Eka meni pilalle, toinen meni hyvin.

Vierelle tulo: - Ihan kiitettävästi meni, parantamisen varaa on kyllä vielä.

Seuraaminen: - SISU KATTO MUA!! Kun kouluttaja katsoi muiden suorituksia, niin Sisu katsoi mua ja kun kouluttaja tuli katsomaan meidän suoritusta, niin Sisu ei katsonut mua..hymjh!!

Istuminen: - Meni niin hyvin, että kouluttaja kehoitti jo pitämään Sisua kauemmin istumassa ennen, kuin antaa namun.

Maahanmeno: - Hyvin meni :)!!

"Luokse tulo" häiriössä (kaksi koiraa vietiin kouluttajan eri puolille, omistajat lähtivät karkuun ja koirien piti tulla omistajien luo): - ihan hyvin meni, jos olisin itse tehnyt erilailla, niin Sisu olisi varmaan tullut paremmin.

Seisominen seuraamisen yhteydessä: - Sisu teki tämän kaikkein edistyneiten, koska muut aloittivat vasta harjoittelemaan tätä. Kouluttaja kommentoi, kun oltiin tehty tämä liike, että "se seisoi kuin tappi!!" :D.. niinhän tuo tekee ja se johtuu siitä, että oon tahkonu tätä Sisun kanssa melkein joka kerta, kun ollaan treenattu.

Jalkojen välistä pujottelu: - Miksi se osaaminen siitä muuttuisi? Kaikki muut opettivat vasta tätä koiralleja me oltiin jo treenattu tätä vaikka kuinka kauan :D.




Treenin jälkeen kouluttaja tuli vielä erikseen sanomaan minulle, että:" siinä on semmoinen rotu, että olet saanut koirasi hyvin tottelemaan". Ranskanbulldoggi kun ei ole mikään helpoin rotu saada opetettua, kun se on niin itsepäinen ja sen olen huomannut viime aikoina!!

Kuvia Reinosta ja Nipsusta <3:
Tässä vielä kuvia Reinosta ja Nipsusta, kun olin siellä silloin yötä <3..




Reinon kanssahan on siis käynyt sen edellinen omistaja toko koulutuksessa ja Reino osaa vaikka mitä toko- juttuja. Reinon nykyinen omistaja ei muistanut kaikkia, mitä Reino osaa, mutta testasin Reinolla ja Repe-poju osaa sanat:- istu, tassu ja siitä toinen,sivulle,seuraa,paikka,tänne. Maahanmenonkin se kuulemma osaa, mutta ei ainakaan mulla mennyt maahan-käskyllä maahan, eli sillä on varmaan ollut joku toinen käsky sen tilalla (maahan käskyyn voi käyttää vaikka mitä muitakin sanoja, kuten mm. alas ja maata). Nipsun kanssa mätsäri harkat menivät hyvin ja poju olisi koko ajan ollut mun kanssa..pientä kinaakin oli koirien kesken minusta ;). Reino ja Nipsu on niiiinnn ihania, että <3 <3 <3!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat