Sivut

lauantai 29. kesäkuuta 2013

Chillailua 8).

Joo. Taas saamme todeta, että mä en oo tehnyt eläinten kassa mitään ihmeellistä, ei olla edes treenattu pariin päivään. Mulla ei oikein oo ollu innostusta treenauttaa koiria. Tänään on kuitenkin pakko treenata huomista match show.ta varten. Ennen, kun mennään sen tarkemmin eläinten kuulumisiin, niin katsokaas mitä mun kynsille tapahtui toissa päivänä ;)..
Mun uudet kynnet.

Tästä erottaa paremmin, minkälaiset ne on.
 Juu, olin jo vähän aikaa puhunut äitille kesä kynsistä ja äiti sanoi, että juhannuksen jälkeen käy. Tuossa siis loppu tulos, äitin kaveri teki noi :). Ja poikkeuksellisesti aloitetaan eläinten kuulumiset vanhimmasta..

                                                                   
Vanha herra <3. Pomo on osoittautunut kahden viime päivän aikana porukan fiksuimmaksi. Sade ja Sisu riehuvat ja heidät onkin nimetty teini kaksikoksi +tietysti mä oon teini, joten mä kuulun siihen sarjaan myös, en vaan riehu niin paljon, kun Sarkku (=Sade) ja Kihmu (=Sisu) :D. Pomon vanhenemisen on alkanut nyt siis parin viime päivän aikana huomata. Herran kuulo on heikentynyt, eikä enää kuule niin kaukaa, kuin ennen :(. Harmillistahan se hieman on, mutta se kuuluu asiaan!! Tänään Pomo sai syödä vähän yli jäänyttä voita ja tässä loppu tulos :D..
:D

Poo ja Poon nenässä oleva voi.
 ..ja sitten Jukka <3. Eilenhän Jukilla tuli 6 vuotta täyteen, kuten kerroinkin :). Mä en vaan voi käsittää, miten se on mahdollista.. mä muistan sen niin hyvin, kun se tuli..ja itsehän olin silloin juuri täyttämässä 6vuotta. Tässä kuvia Jukista <3..
Jukka poseeraa <3.

Toisilla on vahti koira, meillä on vahti kissa :D.
 Sisu ,the teini. Sisun teini kausi on kyllä viime päivinä huomattu. Ihan perus mä oon kingi-juttua on ollut Sisun ja Pomon välillä, ei siis ole kumpaankaan sattunut, Sisu vaan on yrittänyt isotella Pomolle, onneksi ei muille koirille. Sisun treenistä on nyt siis ollut taukoa 2viimeistä päivää..mun pitäis varmaan taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja ruveta treenaamaan herran kanssa, vaikka kyllähän niillä koirillakin täytyy vapaa päiviä olla!!..
Ei ollut namua tuolla, herra katto automaattisesti ylös :D.. hassu!!

-Mitä?!?
..ja sitten Sarkku. Ei mun varmaan tarvii enempää sanoo, nää kuvat paljastaa, mitä me ollaan nyt tehty..
Ulkoilua...Sade taas hyttysen kimpussa. 

-Mauu..päästäkää mun pihalle!!
Eli juu..ei mitään ihmeellistä olla tehty ja silti vaan pitäisi ilmoittaa, treenata ja katsoa koirille harrastukseen liittyviä asioita, huoh..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat