Sivut

sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Haaste.

Otin haasteen Neiran ja Vienan  blogista ihan huvin vuoksi. Eli haasteen ideana on vastata haastajan kysymyksiin ja keksiä sitten itse niille, jotka haastat uudet kysymykset.

Ok, tässä kysymykset, joihin mun pitää vastata, vastaan sitten nämä jutut siten, miten ne kuvaavat Sisua..

1.) Onko koirasi ollut juuri sellainen kuin olet odottanut?
Ei aivan. Olin odottanut parempaa näyttely menestystä ja ei niin välillä ärsyttävää mä oon kingi- luonnetta. Ei siis sillä, ettei Sisu olisi ihana yms. , mielestäni, mutta se mä oon kingi-juttu sais jäädä pois kokonaan, tosin on se nyt vähentynyt. Sisun kasvattaja sanoi viime näyttelyssä, että se kuuluu tuohon ikään. Sisulla on menossa niin sanotusti "murros ikä".

2.) Jos koirasi olisi ihminen, minkä ammatin hän valitsisi?
En tiedä. Varmaan jonkun, jossa saisi olla narttu koirien kanssa tekemisissä ;).

3.) Mikä kodin ulkopuolinen paikka on koirasi lempipaikka?
Koulutus kenttä. Sisulla tulee aina sellainen jippi kay jei, nyt mä saan namuja-fiilis, kun mennään sinne :D.

4.) Kuka on koirasi paras leikkikaveri lauman ulkopuolelta?
Jaa. Sisulla on oikeastaan Pomon lisäksi 3 muuta parasta kaveria, jotka ovat Ruusu, Reksi ja Nipsu, se, että kuka on paras, niin siihen vastaan, että vaihtelee.

5.) Mikä on suurin tuhotyö minkä koirasi on tehnyt?
Sisu on syönyt Jukin ja oman ruoka kuppinsa "jalkoja", hajottanut muisti tikun (jus sen mun!!) ja yrittänyt purra hieman tuolin jalkaa silloin, kun sillä oli vaihtumassa hampaat ja alkamassa tää "teini kausi". Eli eipä oikeastaan hirveen pahoja ole tehnyt.

6.) Millaisia ovat koirasi lempilelut?
Sisu ei leiki muilla, kuin veto leluilla.  Olen kuullut, että jotkut ranskanbulldogit rakastaisivat palloja, mutta meillä kun nää eläimet on muutenkin vähän outoja, niin Sisu juoksee vaan ihan vähän matkaa pallon perässä ja menee sitten tekemään jotain muuta. Keppejä se kyllä noutaa ja muita leluja, mutta pallot sitä ei kiinnosta.

7.) Mikä on koirasi pahin tapa?
Sisulla on menossa nyt se mä oon kingi kausi, jota on kestänyt oikeasti keväästä asti ja se aiheuttaa sen, että Sisu aina vähän aikaa haukkuu muille koirille kun mennään koulutus kentälle ja lopettaa sitten. Nyt se on ONNEKSI vähän helpottanut.

8.) Onko jotain rotua, minka haluaisit omistaa, mutta jota et voi ottaa?
Oikeastaan ei. Kun käytiin katsomassa niitä ystäväni äidin kennelin joitakin pk collieta siellä Tuurissa, niin olin pari päivää sillei, et haluun pk collie. Niin :D. Sellainen olis kiva, mutta en tiedä miten pitkään jaksaisin sitä turkkia hoitaa.

9.) Mikä kuva kuvastaa koirasi ajatuksia eniten?
Tyypillinen: - Toi vei mun paikan..auttakaa!!- ajatus :D..
..ja haastan...
Laku56.n
Guccin ja Hermeksen

Ja ne saa tehdä, ketkä haluaa. Tässä kysymykset, jotka minä esitän ja joihin te voitte vastata, jos haluatte..

1.) Jos saisit valita uudelleen koirasi rodun, mikä se olisi?
2.) Kerro tarkemmin millainen koirasi on oikeasti luonteeltaan.
3.) Mikä harrastus sopii mielestäsi koirallesi parhaiten?
4.) Onko koirasi tehnyt tuhotöitä?
5.) Mitä mieltä koirasi on kissoista?
6.) Missä koirasi nukkuu yöt?
7.) Onko koirallasi jotain pahoja tapoja, jos on, niin mitä?
8.) Mitä mieltä olet pitkä turkkisista koirista?
9.) Söpöin koirasi pentu kuva.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat