Sivut

tiistai 28. toukokuuta 2013

Tokoa, mitäpä muutakaan ;).

Oltiin siis tuttuun tapaan tänään toko-treeneissä. Saaneen, kysyä, että- MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?!? :D Alla selitystä tähän mun kysymykseen, treenattiin siis..

Vierelle tuloa:- Helppo juttu :).

Istumista: - Mitä, mitä?!? :O Sisu ei meinannut istua.

Maahanmenoa: - Tässäkin oli Sisulla pientä- onx mun pakko?!?, juttua.

Seuraamista: - SISU KATTO MUA, SISU KATTO MUA!!!! <3 <3

Hihnan päässä luoksetuloa: - Sisu ei meinannut tajuta, että mikä on tänne- käsky, namun avulla se onneksi tuli :O. MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU :D!!

Seisominen seuraamisen yhteydessä: - HYVÄ SISU, HIENO!!



Lisäksi saatiin jälleen hyviä neuvoja kilpailu-uraa varten, Kiitos Arto!!Tällä kertaa ei ole kuvia treeneistä, koska äiti lähti lenkille sen ajaksi. Tässä kuitenkin kuvia, jotka otin Sateesta, kun olin tänään tokon jälkeen vähän aikaa äitillä :) <3..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat