Sivut

keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Kuulumisia.


Ohops..siitä onkin kohta viikko, kun olen tänne viimeksi kirjoitellut :D. Aika vaan on hurahtanut muuta tehdessä, sekä koirien kanssa,että itsekseen. Tässä vähän kuulumisia siitä mitä ollaan tehty, että olette edes vähän kärryillä tästä meidän maailmasta. Eli Vivix oli meillä viime perjantai-lauantai välisen yön yö kylässä. Joo.. ei me yhtään päristy, ei XD. Vivix on niin paras naurattamaan. Kuvattiin videoita vähän ja tässä yksi niistä. Sisu ihmettelee mun puhelimesta tulevia ääniä :D <3..

..ja sitten Poo poseeraa <3..


Eilen oltiin luonnolliseen tapaan toko treeneissä. Sisulla oli taas alussa oma show päällä ja sisään tulo suoritettiinkin näillä sanoilla aika pitkälti:- Sisu, hei, oikeesti,lopeta!! :D. Tällä kertaa harjoiteltiin..

-luokse päästävyyttä (koira pyydetään sivulle istumaan, kouluttaja tulee häiritsemään koiraa, koira saa mennä kouluttajan luo, jos se on kiltti. Ihanne suoritus tosin olisi sellainen, että koira ei edes välittäisi kouluttajasta): -Sisu, the kaikkien kaveri meni heti kouluttajaa tervehtimään :D.

-Este hyppyä: - Ihan nappi suoritus!!

Paikka makuuta: - Sisu on niin paikka makuun suorittaja :D <3.

-Luokse tuloa: - Tähän varmaan arvaatte vastauksen..onnistui :).

-Toisien koirien välistä pujottelua KATSE KONTAKTISSA: - Missä hitossa se katse kontakti oikein on!! Joo..eli Sisu ei siis katsonut mua kertaakaan :(.Kouluttaja totesi tässä kohtaa, että ranskikset (ranskanbulldoggi) on niin itsepäisiä, että kun ne päättää, että ne ei kato, niin ne ei kato.. mä oon niin samaa mieltä!!..



 Tänään mä kävin kampaajalla äitin kanssa. Tää kuva varmaan paljastaa, että minkälainen tukka mulla on nykyään..
Pienenä mä ajattelin, että musta ei tuu koskaan blondi.. juu,ei tuu,ei :D.
Tunnisteissa on kuvailua sen takia, että olen kuvaillut nyt aika paljon..ne kuvat eivät vaan ole päätyneet tänne :(. Tähän loppuun vielä kuvia kissoista <3..






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat