Sivut

tiistai 6. elokuuta 2013

Tilanne päivitys.

 Hymm..mistäköhän sitä aloittais? No näin alkuun uudet kuvat meidän eläimistä, Jukista ei tosin kuvaa, koska olen äitillä..
-Onx tolla ruokaa?

Pomo on nuollut tassunsa anturan kipeäksi, joten se sai siteen jalkaansa. 

Sarkku tykkää nappuloista.
 Sitten..olen siis ollut tässä 2 viimeistä yötä pois kotoa, joten päivittäminen on jäänyt. Viime yön olin Reksin ja sen omistajien luona, Vivix ja Reksi=jee!!..
Reksi <3.

Parson kingi <3.

Pöytä treeniä. Arvatkaa kumpi pitää sitä tässä.
Sisun barffaus on alkanut hyvin, Sateelle äiti ei ole edes antanut viime päivinä, kun mä oon ollut poissa kotoa, barf-ruokaa, kun se luulee, että se ei syö sitä. Sarkulla on kyllä kovaa ruokaa kupissaan,jota se syö parhaiten. Suunnitelmiin tuli siis muutos, kun Pomo päätti nuolla tassunsa kipeäksi. Se joka kesäinen juttu :(. Me lähdetäänkin huomanna sinne mätsäriin Sisun kanssa ja Nippe ei pääsekään sinne lauantain mätsäriin perheensä menon vuoksi, joten tällaisia muutoksia. Tänään jatkui toko treenit ja me mentiin Sisun kanssa sinne.

Katsekontaktin saaminen:
Ihan ok meni ja Sisu tuli pelkästä käskystä mun vierelle!!

Toisten koirien pujotteleminen katse kontaktissa:
Jätettiin väliin, kun Sisu ei meinannut jaksaa edes silloin, kun meitä pujoteltiin. Oli liian kuuma :/.

Ohittaminen:
Hyvin meni!! Sisu meinas kerran lähteä ohittaessa yhden koiran luo, mutta sanoin ohi ja se tuli mun vierelle. Siitä sanasta on siis ollut hyötyä.

Luokse tulo:
En kerennyt edes kääntyä, kun ohjaaja huutaa "se tulee jo!!" :D. Se oli siis nopea se luoksetulo.

Ei tehty muita juttuja, kun haluttiin vaan keskittyä perus- juttuihin. Ja paikalla oli taas vain yksi ohjaaja, joten liikkeiden suorittamiseen meni aikaa. Ja ohittaminen tehtiin sellaisen 6 tai 7kertaa, joten siinä kesti. Eli siis ihan ok meni, oli vaan liian kuuma, että Sisu olisi jaksanut keskittyä kunnolla. Mutta nyt se ei haukkunut muille koirille!! Jes!! Niin ja Sarkun juoksut on nyt ilmeisesti loppu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat