Sivut

torstai 1. elokuuta 2013

??

Sade on ihan outo. Ei meinaa mun antaa silittää sitä ja äsken kun tulin tänne äitin luo, niin oli kuin mä olisin joku vieras ihminen :o. Lisäksi se on ollut tässä jo viikon hieman outo ja sanoin äitille, että noni.., mutta eräs ei uskonut. Vielä ei täysin varmaa ole, mutta Sade ei nyt kuitenkaan ole oma itsensä. Ja kiitos bloggerin olemassa olo!! Mä oon hukannut sen paperin, mihin kirjoitin Sarkun rokotukset, ekan juoksun ym. Sadettimen tietoja, joten katsoin täältä blogista edellisistä teksteistä ja niiden avulla sain selville, että Sateen eka kiima oli 7-15.7 ja surffailin netistä ja luin sieltä, että koti kissojen juoksujen välinen aika olisi n.3 viikkoa, joten ei ihme, että ne sieltä tuli. Tän pitäis olla se varsinainen kiima-vaihe, koska Sade oli jo viikko sitten sellainen erilainen "outo", joten se varmaan oli se esi kiima-vaihe. Ja se, miksi olin merkinnyt kissat tunnisteisiin..Juki on ollut 1,5-2vko pois kotoa, koska iskä on ollut nyt melkein koko ajan mökillä ja Juki on taas suuttunut siitä. Mä en kuitenkaan ole nähnyt Jukia kolmeen viikkoon, joten ikävä on aika suuri :(. "Naapurimme" oli kuitenkin nähnyt Jukin tällä viikolla, joten hengissä se on ja Juki on tehnyt ennenkin tällaisia "hieman" pitemmän kaavan mukaisia retkiä.

Tänään käytiin vihdoin sillä äitin kaverilla, joka fiksaa kynsiä. Mun edelliset kynnet rupes olemaan jo kasvaneet paljon ja niin pitkät, että tukka jäi niihin kiinni, joten tällaisilla sitä nyt ollaan ;)..

Joo..se siitä "jos sais vähän lyhyemmät.."- jutusta ;). Lähtihän niistä ehkä milli ;D. Ja auts..se sattu ihan kiitettävästi se edellisten pois otto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat