Sivut

tiistai 23. joulukuuta 2014

"Sama mulle vaik satais, taivas ois pilvinen. Tää on kaunis päivä, mä oon sopivasti onnellinen".



Ollaan todellakin nautittu joululomasta. Ollaan nukuttu pitkään, herkuteltu, lenkkeilty, paketoitu vielä viimeiset lahjat (hmm..me ollaan aina kaikessa YLEENSÄ ajoissa :D) Siirin hienolla avustuksella jne. Viime päivinä olen jotenkin intoutunut kuvailemaan paljon ja siitä on sitten saanut kärsiä fb-kaverini, kun joka-jokatoinen päivä olen spämmännyt sinne kuvia :D. Ehkä tän vuoden kuvakiintiö alkaa olla nyt sitten täys ;).

Pakkanen on alkanut nousta ja villapuku on nyt pariin otteeseen puettu pidemmille lenkeille. Sisu on tänävuonna vain tyytynyt pukemiseen. Ennen sitä sai parhaillaan odotella, kun herra kävelee perässä ja heti kun näkee, että joku ottaa puvun käteen, menee herra matalaksi, mutta nyt on herra kävellyt jopa reippaasti :). Vaikka ei se puvuista siltikään pidä. Siirikin tyytyy pukemiseen suh`t hyvin ja neiti onkin kasvanut pienimmästä villapuvusta ohi ja nyt käytössä on Sisun villapuvut :D. Onneksi niitä on monta!


Sade tulee meille tänään jouluksi hoitoon <3. Saa nähdä, mitä Siiri sanoo..se kun ei ole ikinä ennen nähnyt kissaa :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat