Sivut

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

15 asiaa omistajasta.

Koska tällähetkellä meidän elämässä ei tapahdu mitään sen ihmeellisempää ajattelin,että voisin listata tänne asioita kerrankin musta,ettette vaan ajattele,että olen vain joku tyttö joka kirjoittelee pelkästään eläimistä :D. Okei,eläin blogi tää on mut ihansama.

1.) en ole aamu ihminen..;). Onneksi kaikki muut,paitsi Sarkku (hymmh..) on mun kanssa samaa mieltä aamuista :).

2.) stressaan liian helposti.

3.) olen oikeasti aika erilainen,kuin tämä blogi antaa olettaa: mä pidän omat jutut sisälläni ja olen päivästä riippuen eri mielellä.

4.) suklaa..ihan sama mikä suklaa,niin täältä ilmoittautuu sen syöjä ;).

5.) korjataan monen väärinluulot: kuuntelen paljon Roben biisejä,mutten rakasta sitä,se vaan osaa vetää kunnon lava show'n ja sillä on tietyt biisit,mitkä tunnistan omaksi elämässäni tapahtuneiksi. Roben keikalla saa heittää kaikki huolet pois ja voi vaan hyppiä ja nauttia musiikista <3. 

6.) laulan ja puhun itsekseni paljon.

7.) on aika outoa,miten paljon meiän luokka ja eläimet on muuttanut mua.

8.) käytän kyllä koirat lenkillä,mutten välitä muusta liikunnasta,kuin uimisesta,luistelusta ja lenkkeilystä. Tosin en ole kovinkaan hyvä kahdessa ensimmäisessä mainitussa.

9.) oon perjantaisin aika laiskalla tuulella,kun tiedän että sen vois käyttää kotona hölläillen ja silloin onkin agi treenit. Ei siinä mitään, yritän sit vaan kehittää jostain treeni intoa.

10.) olen kehittynyt koiran omistajana-ja kouluttajana viime kesästä lähtien aika paljon,jos saan myöntää.

11.) olen välillä erittäin itsekriittinen.

12.) olen ennen ollut ärsyttävä tietyissä tilanteissa,mutta en ole enää se sama tyyppi.

13.) olen hetkittäin itsepäinen ja jos sanon ei, niin se on ei.

14.) näin talvisin haikailen kesää, mutta kesällä huomaankin, että on mulle liian kuuma. Niinpä siis syksy ja kevät ovat mun lempi vuoden ajat.

15)lähen nyt nukkumaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat