Sivut

lauantai 20. huhtikuuta 2013

Sade viidettä kertaa ulkoilemassa.

Mauuuaaahhtavat terveiset kaikille!! Eli siis mä olin tänään jotain viidettä kertaa ton mun omistajan kanssa ulkona. Niin..se ei ole kertonut niistä kaikista kerroista, kun ollaan käyty siellä, mutta ihan hyvin ne kaikki on mennyt. Tänään Suvex siis vei mut pihalle (kuten joka Lauantai) ja mä vähän ihmettelin, kun siellä ei ollut sitä valkoista (mikä se nyt taas oli..?!?)juttua, kun ihan vähän :O. Lisäksi siellä kävi ilmassa semmonen outo juttu,jota Suvex sano tuuleksi. Ei ennen ole semmoista ollut pihalla sinä aikana,kun mä olen siellä ollut :O. Tässä kuvia..



Noh, ei minulla muuta kerrottavaa ole, joten moi,moi!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat