Sivut

lauantai 13. huhtikuuta 2013

Sade kirjoittaa :).

Tällainen kuva tähän ekaksi.Kommentoi sanoitko tästä kuvasta, että awwww tai, että söpö!!
Väsyneenä yritän tänne pitkästä aikaa jotain raapustaa. Eli mauahtavat terveiset kaikille!! Mä en oo nyt kirjoitellut tänne oikein ollenkaan, mutta toi mun omistaja on kyllä kertonut tänne mun kuulumiset. Se ei kuitenkaan ole kertonut kaikkea.. mä määrään Jukia!! Jep:- Niin kuin Sisu määrää Pomoa, niin mä määrään Jukia. Tosin eläinten maailmassa nartut oikeasti määrää uroksia, joten periaatteessa mun kuuluisikin määrätä Jukia :).
Mä tarkkailen jotain :D.
Kun Suvex ja sen äiti laittoi mun kasvattajalle tässä lähi päivinä sähköpostia ja kerto mun kuulumisa yms. , niin mun kasvattaja sanoi, ettei se usko, että mä komennan Jukia. Se sano, että mä olin kuulemma ollut pienenä niin kiltti ja hiljainen, että sen on vaikee uskoo. Noh, uskokoon mitä uskoo :D.

.. ja taas mä tarkkailen :D.
Nää kuvat sit vääristää tän tilantaan ihan 100-0. Mä en TODELLAKAAN ole tuommoinen muulloin, kun illalla. Ja näiden kuvien joukossa oli myös Suvexin käden raapimis kuvia, mutta mä en saa laittaa niitä kuulemma tänne. Mähän olen siis nätti ja suloinen ja vaikka mitä ulkopuolisten mielestä, mutta anti olla kun ne lähtee meiltä, niin en olekaan enää niin herttainen vaan iltaisin puren sormia yms. ;).
 Tosin: - Tämä sormien pureskelu on kissan pennuilla tyypillistä!!
Nää kuvat niin vääristää mua..
Ja kun toi mun omistaja sanoi kouluttavansa mulle istumista, high five ja ympyrän pyorimis temput, niin vähäiseksi on mun toko treeni kerrat jääneet :D. Tänään se sitten harjotutti mulla tota high five-temppua, josta on tuossa alaalla kuva. Lisäksi me ei olla nyt käyty ulkona varmaan viikkoon (viimeksi sillon, kun Suvex kirjoitti sen kevät on täällä-tekstin), koska tolla mun omistajalla ei ole enää innostusta viedä mua viime kerran jälkeen ulos (mähän en oikein tykännyt olla siellä viimeksi). Lupas se kuitenkin huomenna viedä mut sinne :).
                    
"High five (antaa tassun), hieno Sade!!".
Suvex oli muuten eilen yö kylässä sillä bishon- Nipellä :).Minähän en ole vielä nähnyt Nippeä (Nipsua) livenä, mutta tulen näkemään sen varmasti kesällä, kun se tulee meille EHKÄ silloin yö kylään. Ups.. ei tullut laitettua mitään kuvaa, missä mä nuolen mun tassua. Juu.. mä olen kova tyttö siistiytymään. Ja Vivix ei sitten siellä yhtään virnuile sanoo Suvex!! :D Ette varmaan muut tajunnut, mutta ei oo tarvekaan XD.

Tassuttain:Sade.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat