Sivut

maanantai 31. maaliskuuta 2014

Sisun näkökulma mökki reissusta.


Sisu:- Haukut kaikki :)!
Suvex käski mun tulla kertomaan teille meidän mökki reissusta. Kuulemma mä olisin parempi kertomaan siitä ja liibalaaba ;). No..

Perjantai:
Lähdettiin siis perjantaina juskus about.puol viideltä (?) mökille. Mä kävin heti ensimmäisenä merkkaamassa mun normi paikan (Suvex:-huoh..;D) ja omistajat purki tavarat. Sen jälkeen me lähdettiin vähän kävelemään ja merkkaamaan reviirit. Suurimmat lenkkeilytykset oltiin jo hoidettu toisia odotellessa kotona, mutta käytiin silti vähän kävelemässä. Perjantai-ilta sen jälkeen menikin täysin takkatulesta nauttiessa ja hölläillessä <3. Omistajat ahmi sipsiä ja mä jotain koiran keksiä :).
Takkatuli.

Rentoa meininkiä ;).
-Saisinko maistaa siitä leivästä iiihan vähän?
                                                                     Lauantai:
Koska me ei ennen 10.tä pystytä lähtemään lenkille, surffailtiin vaan Suvexin kanssa siihen asti netissä niin, että Suvex istu padillä sohvalla ja mä olin kans sen sylissä. 10.ltä sitten lähdettiin 4km.n lenkille :).
Lauantaina lenkillä :).

-Tulkaa kaikki tänne vaan, mä oon valmiina hyökkäykseen!!..oon tän maan valtijas!! (Suvex:- Iso ego ;)?)

Sen jälkeen omistajat häipy johonkin ihme paikkaan kun kauppa ja mä jäin kotiin lepäämään. Ei kestänyt hirveen kauaa, kun ne taas tuli ja me lähdettiin katsomaan ihmisiä!! :) Siis ne ihmiset kuulemma pilkki, mutta en mä sitä välittäny, vaan juoksin ihmiseltä toiselle kerjäämään rapsutuksia ;). Monet keskustelu alkoi näin:
Rapsuttaja:- kukas tää ihanuus on?
Suvex:- Sisu
Rapsuttaja: - onko sillä sisua?
Suvex: - :D joo..
Pilkkikilpailut alkakoon..

Mekin uskaltauduttiin jäälle :).
-Ou jee penska, jus siitä..!! Ei tarvii lopettaa ihan heti.


-Mitä,missä?!? Voinko auttaa?


Saalis, jolla meidän kööri sijoittu neljännex.
Mä olin siis melkein puoleen väliin asti kisoissa, sitten Suvex vei mut mökille (se järvi, jossa ne pidetään on se sama järvi, johon pääsee meidän mökin alapihalta ja kilpailuiden järjestäjä asuu miestä about.200metrin päässä) ja tarjos ruokaa, mutta enhän mä malttanu syödä. Suvex lähti johonkin, ilmeisesti niihin kisoihin takas ja haki mut vähän vajaa puolen tunnin päästä takas ja mentiin katsomaan, kun siellä syötiin makkaraa ja jaettiin palkintoja. Harmi, et mä en saanu kupaakan niistä, mut Suvex ja muut meidän köörin jäsenet sai. Tässä Suvexin palkinnot:
Palkinnot.
Pilkkimisen jälkeen kello rupeskin olemaan jo iltapäivän puolella ja palattiin mökille. Mun omistajat riehu siellä tai jotain, mut mä vaan nukuin. 8.n aikaan käytiin vielä vähän kävelee ja sitten olikin ilta ruuan aika. Loppuilta meni taas siihen, että mun omistajat sekoili (Suvexin kommentti: - miehet ja pilkkikipailut..) jotain ja mä nukuin. Oikein hyvä diili ;). Mulla oli kyllä ihan huppu päivä..miettikää, paljon ihmisiä ja te, vain TE saatte huomion itsellenne, eikä ärsyttävä isoveli ole tunkemaas väliin!! <3

                                          Sunnuntai:
Sunnuntaina käytiin taas jossain 10aikaan vähän lenkillä, katottiin telkkaria ja pakkailtiin.Yhden aikaan lähdettiin kotiin. Ei ois meidän autosta uskonu, että meillä oli mukana 3ihmistä ja 1koira, paketti auto oli ihan täynnä laukkuja mun häkin lisäx.
Kotimatkalle lähdössä.

Niin ja Suvex käski kiittämään jälleen kommentoijia, hän kuulemma yrittää vastailla niihin kommentteihin. 

                                                             -Sisu-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat