Sivut

sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Vuosi elämää brittikissan kanssa takana <3.

Little diva? No, no is..;)
Juuri kotiutuneena.
Aikalailla tasan vuosi sitten kotiuduttiin pienen, hennon juuri kilon painoisen kissa neidon kanssa <3. Se oli varmasti elämäni jännittävin päivä ;). Voi, kun saisin sen ajan takaisin..<3. Miten joku niin pieni olento voi olla niin sitkeä ja itsepäinen?!? Muistan eräänkin aamun, kun taistelin Sarkun kanssa varmaan 100kertaa, että revitäänkö mattoa, vai ei :D.
Sade 6kk <3.
Sade kasvoi, ja kasvoi..
Sade 11kk <3.
Koko tämän ajan mukana on pysyneet kaksi asiaa: - mun lelli ja diva ;) <3. Sarkku ärsyttää äitiä aina ihan tahallaan, kun taas mulle se on aina: - joo..kyllä mami, mä oon ihan söpö ja kiltti ;). Ja voiko joku olla yhtä diva? Kuten kuvista huomaa..heti, kun otan kameran esiin, on neito pose valmis ;). Toisin kuin meidän pojat, jotka melkein välttelevät kameraa ;D.
Sade 1v <3.
On siis ollut hienoa, että ollaan saatu omalla tavallaan ärsyttävä, diva, mut omistajakseen omistanut narttu laumaan <3. Kaiken lisäksi Sarkku on opettanut mulle kissan omistamista enemmän ja sen että halutakseen jotain on säästettävä :). En vaihtais sua Sarkku pois <3.
Vuosi kuva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat