Sivut

sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Viikon tauon jälkeen vois kertoa kuulumisia?

Joo, viime päivät on ollut joko aika kiireistä, tai en ole päässyt kirjoittelemaan. Joo..seli,seli :D. Sarkun juoksut loppuivat maanantaina ja olen kyllä sitä mieltä, että ihan hyvä, kun loppuivat silloin. Tiistaina menin koko aamu-päiväksi Suskun luo. Kävin katsomassa millä mallilla Mantan agi-treenit on ja annoin hieman neuvoja. Yllättävän hyvin se sujui, paitsi pujottelu on mitä on. Minä siis kuvaajana ja Suskun pikku sisko Mantaa  hyppyyttämässä, Susku jossain takana :)..
Mantan agi-treenit :).

Vauhtia ei puuttunut.
 Keskiviikkona otettiin lunkisti. Torstaina lähdettiin koko poppoo mätsäröimään..
Susku ja Manta olivat lapsi ja koira kisassa. Tällä kertaa ei sijoitusta, mutta ihan hyvä mätsäri aloitus ja saivathan hekin palkintoja.

Vivix ja Nipsu lapsi ja koira 3!! Hienosti esiintyi Nipsu vieraankin (lue:Vivix ei ollut ennen edes treenannut Nipen kaa) kanssa ja Vivix esitti hyvin. Ja Nipen omistajalle kiitokset, että me saadaan lainata Nipsua mätsäreihin!!

Minä ja Sisu olimme pienissä koirissa SIN-2!! JEE..parannettiin viime kerrasta yhdellä sijalla ja Sisu ei vetänyt, ei oo koskaan esiintynyt noin hyvin!!

Pomon kanssa lapsi ja koira 2!! Poo on kyllä niin helppo esittää <3.
Perjantaina lähdimme mökille iskän, yhden tyypin ja Sisun kanssa, tänään aamu-päivällä tultiin pois..
Chillailua 8).

Lenkkeilyä. Ei muuten epäilystäkään, keneltä toi hymy on peritty ;) <3.

Sataa,sataa,ropisee..

Posetus treeniä.
 Tänään käytiin äitin ja Sarkun kanssa mustissa ja mirrissä kokeilemassa mulle treeni liivejä, kun ei meinaa oikein olla sellaista, mihin laittais treeneissä namut (lue: se missä mulla on melkein aina ollut toko treeneissä namut, on rikkoontumassa :( ). Ja jos ihmettelette, miksi Sarkku oli mukana, niin se oli sosiaalistumassa..
Sade: -Mitäs täältä löytyy?!?

Sade:-no nyt päästiin asiaan!! ;)

Loppujenlopuksi sieltä lähti mukaan tällaisia juttuja.
 Minä halusin päivittää tänne uudet Sarkun kuvat, joten olkaapa hyvät, Vivixille kiitos avusta!!..
Sade 6,5kk <3.

Sade: - Oh nou..en mä haluu posettaa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat