Sivut

tiistai 26. helmikuuta 2013

Vivix kylässä ja shoppailu reissu.

Helloude ;)!!
Eli Vivix oli meillä yö kylässä, ja vähän tuli kuvattua :D. Minulla ja Vivixillä on aina semmoiset jutut, ettei niitä muut ymmärrä, ja naurua oli taas luvassa :D. Oli kivaa, kun Vivix olit meillä!! Nyt kuitenkin kuvia, jotka Vivix on ottanut, kiitos siitä, Vivix!!..
Sisun kanssa harjoittelemassa näyttely seisontaa.. jos vaikka seuraavassa näyttelyssä menisi paremmin ;).

Sisu ja näyttely seisonta.

Handleri haaveilee jotain? :D

Pomo posettaa.

Tänään aamu lenkillä metsässä. Sai vähän rämpiä tuon mäen päälle, kun siellä ei ollut  polkuja :).

Edustavina :D.

Mun kolmas (nyt neljäs) rakas mun sylissä <3.
..ja sitten kuvia tämän päivän kissan ruoka ostoksilta, jossa oltiin äitin,Sisun ja Vivixin kanssa :)..
Tätä Iamssin ruokaa myyjä suositteli meille, sillä siinä on liha pitoisuus suurempi, kuin muissa ruuissa. Saas nähdä, mitä MUN tuleva typy tästä sanoo ;).
Royal Canin kissan pentujen pehmeää ruokaa. Tätä on neljä laatikollista, koska nyt ostettiin kaksi laatikkoa ja kaksi viime kerralla (tässä rouassa on tarjous: yksi kahden hinnalla!!). Ainakin vaikuttaa hyvältä ruualta..

Kissan namuja :).

Enää puuttuu siis raapimis puu, ja odotellaan, että siitä kuuluu tietoa, että tuleeko se meidän tilaama, vai tilataanko muu :).Kääk!! mä mietin just, että se Sade tulee jo seuraavalla viikolla!! OMG!! En olisi kolme viikkoa sitten uskonut, että MINULLE tulee kissan pentu <3!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat