Sivut

keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Keskiviikkona, 27.2.2013: Sateelle raapimis puu ja hiihtolomalla oloa!!

Helloh :)!! '
En ole tainnut mainita, että olen ollut tämän koko viikon hiihtolomalla :D. Joten siis sen takia näitä päivityksiä on tullut joka päivä ;). En ole mitään ihmeellistä loman aikana tehnyt, paitsi, että se minun Vivix kaveri oli meillä, ja ollaan käyty kaupungilla ostamassa Sateelle tavaroita nyt tämän loman aikana kolme kertaa :O. Lomalla olen myös kerennyt ottamaan rauhallisemmin ja olen käyttänyt enemmän koiria metsässä, kun normaali koulu päivinä. Mutta.. me saadaan hakea Sade seuraavalla viikolla kotiin!! Nyt on siis kaikki tarvittava hankittu. Meillähän Juki ei ole ennen suostunut käyttämään raapimis puuta, joten siksi me ei sellaista omisteta, joten piti sitten hankkia uusi :). Tässä siis Sateen tuleva raapimis puu..
Sateen raapimis puu.. WOW, se on iso :O!!
.. ja sitten Sateen tuleva "iso velikin" (Juki..) tuli katsomaan sitä ;)..
-Mikäs ihme härpäke tää taas nyt on?!?

-Mitäs täältä löytyy?
Juki ei siis tuon korkeammalle mennyt, koska sitä ei kiinnosta se pätkääkään enää ;). Minä olen kuitenkin varma, että JOS ja KUN Sade rupeaa käyttämään tuota puuta, niin Jukikin käyttää sitä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat