Sivut

lauantai 23. helmikuuta 2013

Eläin farmi-blogi avattu!!

Ajattelin aloittaa uuden blogin meidän eläimistä :).
Entinen blogini on täällä:(ranskissisu.blogspot.fi). Ei hätää, en poista tuota Sisun blogia, rupean vaan kertomaan enemmän meidän kaikista eläimistä tässä blogissa. Ja nyt, kun tulee se uusi kissakin, niin sekin pääsee sitten tähän blogiin ;). Te, jotka ette vielä tunne minua, niin voisin esitellä enemmän itseäni.. olen siis 11 vuotias tyttö, oikeaa nimeäni en kerro, mutta netissä pyörin nimellä Suvex. Olen yleensä iloinen, temperamenttinen, aika huumorin tajuinen, eläin rakas ja lempi värini on tumman punainen , joten älkää ihmetelkö, jos tässä blogissa on aikapaljon sitä väriä :D. Lempi laulajia minulla on monta, mm. Diandra ja Robin. Lempi eläimet ovat kissa ja koira ja harrastan kitaran soittoa ja koirien kanssa kaikkea, mitä niiden kuva tekstissä lukee, tosin, kitara tunnit lopetan toden näköisesti kevään jälkeen. Myös yksi lempi puuhiani on ottaa kuvia <3, varsinkin koirista ja Jukista on kiva ottaa kuvia ;).Mutta nyt voisin kertoa niille, jotka eivät vielä tiedä, niin niistä meidän eläimistä, joiden "takia" ja aiheena tämän blogin aloitan :)..
Meillä on 2 Redbelly pakua, eli kaloja :). Nämä kalat ovat säikkyjä, sillä ne ovat peräisin Amazon joesta, ja ne ovat luonnossa saaliita, joten ne säikkyvät helposti, että jos joku saalistaa ne. Noh, ei meillä niitä kukaan muu söisi, kun Juki ;). Juki ei kuitenkaan välitä näistä kaloista, sillä ne ovat niin korkealla, ettei sitä kiinnosta. VALITETTAVASTI näistä kaloista ei tänne VÄLTTÄMÄTTÄ tule paljon juttua, mutta laitampahan tämän nyt tähän..

Sisu on 11kuukautta vanha ranskanbulldoggimme <3. Sisu on pieni päivän piristäjä: - Aina tulossa syliin ja niin iloinen ja häseltää kokoajan :D <3. Sisun kanssa käymme näyttelyissä, joskus toko-treeneissä, keisäisin mach showssa ja harjoittelemme kesällä pihallamme agilitya huvin ja hauskan pidon vuoksi :). Siinä näkee, että Ranskanbulldoggi sopii kaikenlaiseen toimintaan ;).

Pomo on 8vuotta vanha Bullmastiffimme <3. Pomo on rauhallinen, mutta riehuu Sisun kanssa jonkin verran, on jopa kiltimpi, kuin Sisu, on iso, mutta kiltti <3. Pomon kanssa ei enää oikein harrasteta mitään, paitsi EHKÄ ruvetaan käymään enemmän mach showssa ja kesällä hypitään esteitä, niin kuin Sisun kanssa. P.s. Pomo on leikattu..
Juki on minun oma, ihana kissani <3. Juki on rodultaan Maatias kissa, eli se on ihan tavallinen kissa, eikä periaattessa ole rotu kissa. Juki on 5vuotta vanha, ja on välillä ulkona semmoinen näky, kun herra on villi ja vapaa :D. Enää Juki ei ole niin villi, koska se on leikattu .kröh kröh.  :D. Juki on kuitenkin vähän samanlainen, kun omistajansa, eli minä:- Itsepäinen, VÄLILLÄ itsenäinen ja aika ilmeikäs.

Sade on 6 viikkoa vanha tuleva Britti kissani. Sade on vielä kasvattajallaan, ja tämän kuvan on siis ottanut hänen kasvattajansa. Sateen kotiin tulosta tulee tänne VARMASTI juttua ;). Sateen luonteesta en vielä osaa kunnolla sanoa, mutta niin olen ymmärtänyt, että se on aika leikkisä, mutta osaa olla rauhallinen??
.. ja voisinhan mä laittaa mustakin tänne kuvan, kun tänne kuitenkin mun kuvia jossain vaiheessa tulee :D..
Mä.
Mutta tärkeimmät mun sanottavat taisi nyt olla tässä, joten moi moi, ja uusia tuulia kohti :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat