Sivut

tiistai 27. joulukuuta 2016

Meidän joulu

Nyt olis joulu takanapäin. Nyyh! Joulu on mun lempi juhla vuodessa. Mä oon ihan jouluihminen :D. Tämäkin joulu meni hyvin perinteitä kunnioittaen..aattona vierailtiin mun isovanhemmilla, syötiin paljon ja avattiin lahjoja. Muina päivinä ommeltiin koirille pukuja, käytiin parikin kertaa lainakoirien kanssa lenkillä, ihan vaan oltiin ja syötiin paaaljon. Parasta <3. Ajattelin nyt tehdä teille pienen kuvapostauksen meidän joulun pyhistä. Kuvia tuli otettua paljon ja tässä on vain pieni osa. Kertokaas mitä te saitte joululahjaksi ja tykkäättekö joulusta :).
Lahjojen avausta
Sisu osaa taktiikan :D
Sirkka <3
Koirien lehjat. Molemmille pari luuta ja dentastix-laatikot, Siirille uusi jälkiliina ja Sisulle nivelaine. Myöhemmin lahjaksi tulee perinteisesti koirauimalaan kortti. 

Mitäs muutakaan sitä joulupäivänä tekis, kun ompelis koirille pukuja? ;p
Mun rakas <3
Joulupäivä lenkillä Reino, Sisu, Siiri ja Nipsu <3 <3 <3 <3
Reino <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat