Sivut

keskiviikko 18. helmikuuta 2015

"Sillon ku mä tuun, ei oo suojatiet missään".


 Usein, kun joku kysyy, montako koiraa teillä on, on jotenkin vaikea vastata kaksi. Minulla on siis treeneissä, näyttelyissä ja mätsäreissä hyyyvin usein lainassa joko Reino (6,5v havannankoira), Nipsu (2,5v bishonfrisè) tai Kerttu (1v whippet). Näitä sanon siis lainakoiriksi. Näistä kolmesta on kerennyt tulla minulle niin tärkeitä, että ne ovat yhtä rakkaita kuin omatkin koirat <3 :D. Tästä kiitän suuresti koirien mahtavia omistajia! <3 On ollut suuri ilo ja kunnia, että juuri minä olen saanut treenata ja handlata näitä koiria.

Tänään otettiin Siiri mukaan ja käytiin Kertun luona kylässä :). Siiri ja Kerttu juoksivat kokoajan. Ensin ulkona ja sitten vielä kauan sisälläkin. Lopussa näki jo, että kumpikin oli ihan väsynyt, mutta silti oli riehuttava :D. Kertun kotona on juuri hyvä kohta, missä saa juostua ympyrää, niin näähän hyödynsi sitä :D. Nyt meillä nukkuu kerrankin oikeasti väsynyt bokserin pentu. Kiitokset Kertulle leikkiseurasta ja Siirin väsyttämisestä! :) Tässä postauksessa vain osa kuvista, joita otin kaksikosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat