Sivut

maanantai 30. joulukuuta 2013

Toko liikkeet, jotka Sisu osaa.

 Nonni..tässä olis siis toinen erikoispostauksista, päiväni kuvina tulee myöhemmin. Kuvat on eilisen treenistä. Sisu meni tosi hyvin, vaikka oli häiriötä autoista ja ihmisistä :)!!
Kattokaa.. se kattoo seuraamisessa!!
Sisu osaa siis kaikki ALO-luokan liikkeet kotona, mutta häirittynä vaihtelevasti. Alo luokan liikkeisiin kuuluu siis seuraaminen hihnassa ja taluttimetta, luoksetulo, luoksepäästävyys, toko hyppy, jäävät (seisominen seuraamisen yhteydessä ja maahan meno seuraamisen yhteydessä)ja paikkamakuu.
Luoksetulo on aina yhtä vauhdikas :).
Noutoa olen yrittänyt opettaa Sisulle ja alku onkin melkein täydellinen: koira odottaa ja lähtee noutamaan lelua vasta,kun saa luvan, mutta se ei palauta lelua :D ja mun pitää aina mennä hakemaan se siltä. Sisu onnex tajuaa,millon leikillä "ajan takaa" sitä, kun se vie lelun ja millon sen pitää pysähtyä.
Vierelletulo on parantunut :).
Koska Sisu on ranskanbulldoggi ja halutessaan todellakin sisukas, niin se ei ole miellyttämisen haluinen välillä yhtään, mutta mä oon päättäny, että me mennään edes kerran mölli tokoon.Sisusta on tullut viime aikoina hyvin ohjaajaherkkä, eli mä en saa hermostua yhtään, tai treenistä ei tuu mitään. Sisu on kuitenkin yllättänyt mut pariin kertaan nopea oppisuudellaan ja sillä, että se osaa ne liikkeet, jos se haluaa.
Einiinhyvä kuva, 
Ranskanbullan kanssa tokoileminen on opettanut ja olen oppinut iloitsemaan jo pienistä asioista ja jos me tätä vauhtia edistytään, niin se möllitoko on mahdollinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat