Sivut

keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Uus banneri ja Levykauppa Äx.ssä :).

"Boom kah, boom boom kah..!!"
Mun keikka kuume ei parantunut tänään yhtään, kun kävin Levykauppa Äx.ssä kuuntelemassa Roben tulevan levyn ennakkoon. Onnex se tulee perjantaina myyntiin. Hyviä biisejä tulossa, mutta ehkä olis saanut olla vähän räjähtävämpiä. Tai emt..ehkä mä oon vaan tottunu, että Roben biisit on räjähtäviä??Uudet biisit ovat siis nimeltään: erilaiset, kävele mun kaa, tilttaamaan, 3d-lasit, anonyymit ja nimimerkit, onnellinen, neon, pystyt mihin vaan, eeppinen feat. VilleGalle, vapaus, ei välii ja jarrupala. Kuten myös varmaan jo huomasitte Nanna teki mun ja eläinten blogiin uuden yliksen. Kiitos!! Siitä tuli hieno, paljon hienompi, mitä mä olisin osannut tehdä..
Ei mulla muuta sen ihmeellisempää. Jos olette ihmetelleet, miksi kahdesta viime toko treenistä ei ole tullut päivitystä, niin ei ole mitenkään hirveän kehuttavasti mennyt. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat